مجله نقره ساحل

خواص نقره و اثر آن بر سلامتی

زیورآلات نقره علاوه بر جذابیتی که دارند، برای بدن و سلامتی نیز مفید هستند. برخی از ادیان الهی نیز به استفاده از نقره توصیه کرده بودند. امروزه با کشف خواص نقره دلیل آن برای ما روشن شده است. دین اسلام استقاده از انگشتر نقره‌ای که نگین عقیق دارد را توصصیه کرده است. در دین یهود نیز نفره به عنوان فلزی محبوب و مفید معرفی شده است. برای آگاهی از خواص نقره و اثرات آن بر سلامتی این مقاله را مطالعه کنید.برای دیدن مدلهای متنوع از زیورآلات مردانه اینجا کلیک کنید.

چرا بدن ما به نقره نیاز دارد؟

نقره به بهبودی و شکل گیری استخوان، فرم دهی و ترمیم پوست کمک می نماید. نقره بیشتر از صدها ماده ضد عفونی کننده موثرتر است و باعث از بین بردن ۶۵۰ نوع میکروب شده همچنین برای سلامتی بدن موثر بوده.

نقره به انباشته شدن انرژی در بدن کمک می نماید. به نظر می رسد نقره به اجتناب از تمایل های کسالت آور کمک کرده و در نتیجه استفاده از نقره به شما احساس تازگی و نیرومندی می دهد. نقره به شما کمک می کند که افکار خود را متمرکز کنید .
همان طور که شما ممکن است قبلا خوانده باشید نقره از طریق پوست جذب می شود و اثر تسکین درد دارد، به همین دلیل دستبندهای نقره خیلی محبوب هستند .

نقره، مانند فلزات شناخته شده دیگر در طول زمان کدر می شود. برای پاک کردن نقره، فقط آن را در محلول کمی از لیمو یا آبلیمو که با نمک ترکیب شده بگذارید، تا دوباره درخشش خود را پیدا کند. برای حفظ بهتر جواهرات خود می توانید آن را در جعبه جواهرات نگه دارید . از مجاورت مداوم با هوا که باعث کدر شدن جواهرات نقره می شود جلوگیری نمایید. .

آرامش و تنظیم گردش خون

عموما طلا روند فعالیت ارگانیسم بدن را زیاد میکند اما بر خلاف آن نقره آرامش‌بخش است. نقره ارگانیسم، سوخت وساز بدن، درجه حرارت و فشار خون را تنظیم میکند. به افرادی که تندخو و عصبانی هستند استفاده از زیورآلات نقره توصیه شده است. نقره باعث افزایش جذب انرژی میشود، حس کسالت و سستی را در بدن کم و احسای شادی و نیرومندی ایجاد میکند.

نقره به مرور زمان از طریق پوست بدن جذب و باعث تسکین درد میشود. اگر دقت کنید مشاهده میکنید که پرفروش ترین ماساژورها از نقره ساخته شده‌اند. برای اثبات این ادعا سری به فروشگاه آمازون بزنید.

ضدعفونی‌کننده و ضد میکروب

نقره قابلیت فوق‌العاده‌ای در از بین بردن میکروب‌ها دارد و از بسیاری از مواد ضدعفونی‌کننده موثرتر است. به گواه کارشناسان نقره در برابر بیش از 650 میکروب مختلف مقاوم است و آن‌ها را از بین می‌برد. در برخی کشورها به دلیل همین ویژگی از نقره در تصفیه آب استفاده می‌کنند.

نقره دارای پیشینه‌ای طولانی در میان آنتی‌بیوتیک‌ها است. در گذشته انسان‌ها برای دفع میکروب، پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا، بهبود زخم و سایز بیماری‌ها از از نقره استفاده می‌کردند. نقره همچنین می تواند از اتساع در مفاصل انگشت، در کسانی که از آرتریت روماتوئید رنج می برند، جلوگیری به عمل آورد.

کمک تغییر رنگ زیورآلات نقره به تشخیص بیماری

نقره به مرور زمان در اثر ترکیب با گوگرد هوا و تشکیل لایه سولفید نقره تیره می‌شود. اما این تنها دلیل تغییر رنگ نقره نیست. اگر دستیند، انگشتر یا سایر زیورآلات نقره که استفاده می‌کنید به صورت غیرعادی تغییر رنگ داده و تیره شود، نشان‌دهنده مشکل در غدد درون ریز شماست. درصورتی که جواهرات نقره شما بیش از حد سفید شود، این امر نشان‌دهنده مشکل در کارکرد کلیه‌ها است.

برای بهره مندی از این خواص فوق‌العاده می‌توانید در فروشگاه آنلاین نقره ساحل مدل‌های متنوع و با کیفیت از زیورآلات نقره را مشاهده کرده و به راحتی خریداری کنید. نقره ساحل در اسرع وقت سفارشتان را رایگان درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 4 =